Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Erikoisnumerot
  • Ilmoitukset
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
Hae
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 7 Nro 1 (2022): Yleisnumero

Vol 7 Nro 1 (2022): Yleisnumero

Julkaistu: 2022-04-20

Artikkelit

  • Johdatusta laaja-alaiseen osaamiseen

    Asmo Roponen
    1–11
    • PDF
  • Johdatus siirtymämetallien erityisominaisuuksiin itse rakennettua spektrofotometriä hyödyntämällä

    Kirsi Kepsu
    12–26
    • PDF
  • Reproducibility and development of open source ICT projects for chemistry education: A case of spectrometer development

    Aleksi Takala
    27–43
    • PDF (English)
  • Building a Raspberry Pi based air quality measuring device for chemistry education

    Maria Swanljung
    44–55
    • PDF (English)
  • How to develop a structural conception of algebra of school students

    Vesife Hatisaru
    56–66
    • PDF (English)
  • Teaching mathematics with interactive motion infographics created with GeoGebra

    Ioanna Giakati, Apostolos Syropoulos, Eleni Tatsiou
    67–77
    • PDF (English)

Lectio praecursoria

  • Vertailutehtävät ja tarkoitukselliset virheet erilaisia ratkaisutapoja tarkastelemalla kohti joustavaa matematiikan osaamista

    Riikka Palkki
    • PDF
  • Kohti eheyttävää ja yhteisöllistä luonnontieteiden opetusta projektioppimisen avulla Opettajien käsitykset, kokemukset ja käytännöt

    Outi Haatainen
    • PDF (English)

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

Kieli

  • English
  • Suomi

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Tietoja kävijätilastoinnista

Tallennamme anonyymejä kävijätietoja. Ole hyvä ja lue tietosuojasta.

editoriportal

LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education
Julkaisijat:  Helsingin yliopisto ja LUMA-keskus Suomi.
Seuraa LUMATia Linkedinissä ja Twitterissä #lumatjournals.
ISSN: 2489-2572

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.