Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
Hae
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Nro 1 (2025): e-Erika

Nro 1 (2025): e-Erika

					Näytä Nro 1 (2025): e-Erika
Julkaistu: 2025-07-01

Koko numero

  • PDF - Koko lehti

Pääkirjoitus

  • Pääkirjoitus 1 - 2025

    Minna Kyttälä
    4
    • PDF

Artikkelit

  • Erityisopettajan työnkuvan jäsentäminen uudistuvan oppimisen tuen mukaisesti

    Annukka Paloniemi
    5-10
    • PDF
  • Alakouluikäisten lasten aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriön diagnoosit Suomessa – rekisteritutkimuksen esittely

    Marika Leppänen
    11–16
    • PDF
  • Mikä muuttuu maahanmuuttotaustaisten oppilaiden oppimisen ja koulunkäynnin tuessa perusopetuksen tukijärjestelmän uudistuessa?

    Johannes Ruoho , Raisa Harju-Autti, Hanna-Maija Sinkkonen
    17–24
    • PDF
  • Inkluusio ja oppilaan osallisuus – kasvatustieteen ja koulutusoikeuden näkökulmia

    Mirva Poikola
    25–32
    • PDF
  • Ihmeelliset vuodet TCMmenetelmä opettajien ryhmänhallintataitoja tukemassa

    Janna Kauppila, Marita Neitola
    33–40
    • PDF
  • Itsearviointityökalut ja suositukset opiskeluhuollon monialaisen yhteistyöhön - tutustu ja käytä!

    Jaanet Salminen, Miia Laasanen
    41–44
    • PDF

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

etusivu

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.