Evaluating Educational Innovation
Insights from Integrative STEAM Projects in Jordan
Avainsanat:
educational innovation, STEAM, integrative projectsAbstrakti
This study aims to evaluate these projects and inform future design, teacher training, and practice evaluation in Jordan.

Tiedostolataukset
Julkaistu
2025-05-23
Viittaaminen
Zaitoun, E., Nazzal, S., Zaitoun, A., & Ayyad, S. (2025). Evaluating Educational Innovation: Insights from Integrative STEAM Projects in Jordan. LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education, 10(2), 6. Noudettu osoitteesta https://journals-21.hulib.helsinki.fi/lumatb/article/view/2779
Numero
Osasto
Konferenssiabstraktit ja posterit
URN
Lisenssi
Copyright (c) 2025 Eman Zaitoun, Samar Nazzal, Asma Zaitoun, Suraya Ayyad

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.