Helppoa kokeellisuuden arviointia lukioon
Abstract
Kokeellisuus on läsnä kaikissa kemian kursseissa lukiossa. Kuitenkin, toisin kuin kirjallisia kokei-ta, kokeellisuutta ei ole yhtä helppoa arvioida. Tässä e-oppaassa keskitytään kokeellisuuden arvi-ointiin lukion kemian opetuksessa. Tavoitteena on tarjota erilaisia keinoja kokeellisuuden arvioin-tiin, eli tehdä siitä helppoa ja vaivatonta.
E-opas huomioi kokeellisuuden eri osa-alueet: kysymysten esittämisen, kokeellisuuden suunnit-telun ja toteutuksen, sekä tulosten tulkinnan ja arvioinnin. Pyrimme tarjoamaan erilaisia menetel-miä kaikkien näiden osa-alueiden arviointiin.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
URN
License
Copyright (c) 2017 LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.