Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Kirjaudu sisään
Etusivu
/
Arkistot
/
Nro 2 (2018): e-Erika 2/2018
Nro 2 (2018): e-Erika 2/2018
Julkaistu:
2018-11-27
Artikkelit
Pääkirjoitus
Ei käärmeöljylle!
Raija Pirttimaa
3
PDF
Lapsen tuen toteutuminen yksityisissä päiväkodeissa
Mervi Eskelinen, KM
4-9
PDF
Nuoret kehittävät uutta mobiilipeliä
Elina Huusko
10-13
PDF
Kuinka yhdenmukaisia ovat oppilaiden omat arviot ja opettajien arviot oppilaiden emotionaalisiin vaikeuksiin liittyvistä tuen tarpeista?
Hanna-Maija Sinkkonen, Minna Kyttälä, Kristi Kõiv
14-18
PDF
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien arviointiväline (KTVA)
Erkko Sointu, Kristiina Lappalainen, Risto Hotulainen, Matti Kuorelahti
19-22
PDF
Positiivinen pedagogiikka nivelvaiheessa
Sanna Komu
23-25
PDF
Oppimis- ja ohjauskeskus Valteri Mikael
Miia Herranen, Terhi Toikkanen
26-29
PDF
Inklusiivisen luokan vuorovaikutussuhteet
Outi Kyrö-Ämmälä, KT, Suvi Lakkala, KT
30-36
PDF
Sillanrakentajan työtä
Hanna Lampi
37-42
PDF
TuVET-hanke – opettajien ja opettajaksi opiskelevien ammatillisen osaamisen kehittäminen
Eija Kärnä, Aino Äikäs
43-45
PDF
Hyvää rakentavat Wilma-merkinnät
Sanna Oinas, Jatta Lanki
46-50
PDF
Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään
Meri Lintuvuori
51-52
PDF
Työelämäyhteistyön haasteet ja mahdollisuudet ammatillisessa koulutuksessa
Laura Pylväs
53-57
PDF
Kansainvälistä koulutusyhteistyötä: ammatillinen opettajankoulutus ja inkluusio
Raija Pirttimaa
58-59
PDF
Resettiä kokeillaan kouluissa
Piia Ruutu
60-62
PDF
e-Erikan kirjoittajaohjeet
Marja-Liisa Kieksi
63-65
Tietoja
Lukijoille
Kirjoittajille
Kirjastonhoitajille
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
etusivu