Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Kirjaudu sisään
Etusivu
/
Arkistot
/
Nro 2 (2022): e-Erika 2/2022
Nro 2 (2022): e-Erika 2/2022
Julkaistu:
2022-10-27
Koko numero
PDF - koko lehti
Pääkirjoitus
Pääkirjoitus
Elina Kontu
PDF
Artikkelit
Mitä erityinen tarkoittaa?
Timo Saloviita
5-11
PDF
Opettajaksi opiskelevien käsityksiä oppimisen ja koulunkäynnin tuen arviointivastuun jakaantumisesta
Minna Kyttälä, Vilma Leppänen, Piia Björn
12-19
PDF
Tehostetun ja erityisen tuen rajapinnat kunnissa opetuksen järjestäjien näkemysten mukaan
Irene Rämä, Meri Lintuvuori
20-26
PDF
Tutkimusperustaisuus työn kivijalkana
Terhi Ojala, Iines Palmu, Sanna Komu
35-40
PDF
Ymmärrystä, yksilöllisyyttä ja yksiselitteisyyttä – autismikirjon oppilaan sosiaalisen osallistumisen ja vuorovaikutuksen tukeminen
Anniina Kämäräinen, Anni Kilpiä, Eija Kärnä
27-34
PDF
Tietoja
Lukijoille
Kirjoittajille
Kirjastonhoitajille
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
etusivu