Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
Hae
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Nro 1 (2021): e-Erika 1/2021

Nro 1 (2021): e-Erika 1/2021

					Näytä Nro 1 (2021): e-Erika 1/2021
Julkaistu: 2021-05-18

Koko numero

  • e-Erika 1/2021

Pääkirjoitus

  • Pääkirjoitus

    Risto Hotulainen
    4
    • PDF

Artikkelit

  • Teknologiavälitteinen palaute – moderni kontrollin väline vai oppimisprosessin tuki?

    Sanna Oinas
    5-10
    • PDF
  • Uransa alkuvaiheessa olevien opettajien ammatillinen toimijuus luokkahuoneessa

    Lauri Heikonen
    11-15
    • PDF
  • Pedagoginen konsultaatio osana erityisopettajan työtä

    Lea Veivo, Kirsi Mäntykivi
    16-22
    • PDF
  • Palaute ruotsin- ja englanninopetuksessa lukiossa

    Toni Mäkipää
    23-29
    • PDF
  • Erityistä tukea ilman avustajia? Kehittämisprosessin kuvaus

    Irene Rämä
    30-37
    • PDF
  • Älylaitteiden vaikutus lasten ja nuorten itsesäätelyyn

    Tuomo Aro
    38-44
    • PDF
  • Toiminta-alueittaista opetusta kehitetään moniammatillisesti

    Heljä Happonen, Erja Kaakkuriniemi, Päivi Lång, Anna-Kaisa Sipilä, Kukka-Maaria Vänskä
    45-50
    • PDF
  • Laaja-alainen erityisopettaja koulun kehittämisen edistäjänä

    Tiina Vitka
    51-58
    • PDF
  • Hatkalainen edustaa tukea tarvitsevan joukon ääripäätä

    Anne Vierelä, Kari Lehtola, Esko Lukkarinen
    59-60
    • PDF

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

etusivu

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.