Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Kirjaudu sisään
Etusivu
/
Arkistot
/
Nro 1 (2021): e-Erika 1/2021
Nro 1 (2021): e-Erika 1/2021
Julkaistu:
2021-05-18
Koko numero
e-Erika 1/2021
Pääkirjoitus
Pääkirjoitus
Risto Hotulainen
4
PDF
Artikkelit
Teknologiavälitteinen palaute – moderni kontrollin väline vai oppimisprosessin tuki?
Sanna Oinas
5-10
PDF
Uransa alkuvaiheessa olevien opettajien ammatillinen toimijuus luokkahuoneessa
Lauri Heikonen
11-15
PDF
Pedagoginen konsultaatio osana erityisopettajan työtä
Lea Veivo, Kirsi Mäntykivi
16-22
PDF
Palaute ruotsin- ja englanninopetuksessa lukiossa
Toni Mäkipää
23-29
PDF
Erityistä tukea ilman avustajia? Kehittämisprosessin kuvaus
Irene Rämä
30-37
PDF
Älylaitteiden vaikutus lasten ja nuorten itsesäätelyyn
Tuomo Aro
38-44
PDF
Toiminta-alueittaista opetusta kehitetään moniammatillisesti
Heljä Happonen, Erja Kaakkuriniemi, Päivi Lång, Anna-Kaisa Sipilä, Kukka-Maaria Vänskä
45-50
PDF
Laaja-alainen erityisopettaja koulun kehittämisen edistäjänä
Tiina Vitka
51-58
PDF
Hatkalainen edustaa tukea tarvitsevan joukon ääripäätä
Anne Vierelä, Kari Lehtola, Esko Lukkarinen
59-60
PDF
Tietoja
Lukijoille
Kirjoittajille
Kirjastonhoitajille
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
etusivu