Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
Hae
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Nro 2 (2020): e-Erika 2/2020

Nro 2 (2020): e-Erika 2/2020

					Näytä Nro 2 (2020): e-Erika 2/2020
Julkaistu: 2020-10-27

Koko numero

  • PDF

Pääkirjoitus

  • Pääkirjoitus

    Raisa Ahtiainen
    5
    • PDF

Artikkelit

  • Opiskelijan ja vastuuopettajan välisen vuorovaikutuksen merkitys vaativana erityisenä tukena järjestetyssä ammatillisessa koulutuksessa

    Sanna Ryökkynen
    6-13
    • PDF
  • Kellon oppiminen ja oppimisen vaikeudet

    Tuomo Aro
    14-18
    • PDF
  • Lukiolaisten näkemyksiä tuen tarpeistaan ja hyvinvoinnistaan

    Nelli Saarelainen, Mari Pohjalainen
    19-25
    • PDF
  • Oppilaat ja opettajat yhteiskehittämässä digitaalisesti tuettua luonnontieteiden opiskelua

    Kati Sormunen
    26-34
    • PDF
  • Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa

    Irene Rämä
    35-41
    • PDF
  • Tehostettua ja erityistä tukea saavat oppilaat erilaisissa luokissa – onko sillä merkitystä, millaisissa luokissa he opiskelevat?

    Ninja Hienonen
    42-46
    • PDF

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

etusivu

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.