Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Kirjaudu sisään
Etusivu
/
Arkistot
/
Nro 2 (2020): e-Erika 2/2020
Nro 2 (2020): e-Erika 2/2020
Julkaistu:
2020-10-27
Koko numero
PDF
Pääkirjoitus
Pääkirjoitus
Raisa Ahtiainen
5
PDF
Artikkelit
Opiskelijan ja vastuuopettajan välisen vuorovaikutuksen merkitys vaativana erityisenä tukena järjestetyssä ammatillisessa koulutuksessa
Sanna Ryökkynen
6-13
PDF
Kellon oppiminen ja oppimisen vaikeudet
Tuomo Aro
14-18
PDF
Lukiolaisten näkemyksiä tuen tarpeistaan ja hyvinvoinnistaan
Nelli Saarelainen, Mari Pohjalainen
19-25
PDF
Oppilaat ja opettajat yhteiskehittämässä digitaalisesti tuettua luonnontieteiden opiskelua
Kati Sormunen
26-34
PDF
Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa
Irene Rämä
35-41
PDF
Tehostettua ja erityistä tukea saavat oppilaat erilaisissa luokissa – onko sillä merkitystä, millaisissa luokissa he opiskelevat?
Ninja Hienonen
42-46
PDF
Tietoja
Lukijoille
Kirjoittajille
Kirjastonhoitajille
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
etusivu