Tulevien luonnontieteiden opettajien innovatiivinen koulutusohjelma

Kontekstuaalinen teknologis-pedagoginen tiedeosaaminen

Kirjoittajat

  • Asri Widowati Education Department, Post Graduated School, Yogyakarta State University, Indonesia
  • Sri Atun Education Department, Post Graduated School, Yogyakarta State University, Indonesia
  • IGP Suryadarma Education Department, Post Graduated School, Yogyakarta State University, Indonesia
  • Antuni Wiyarsi Education Department, Post Graduated School, Yogyakarta State University, Indonesia
  • Setuju Setuju Education of Mechanical Engineering, Universitas Sarjana Tamansiswa Yogyakarta, Indonesia
  • Atiqah Raduan Department of Agriculture and Vocational Education, Seoul National University, South Korea

Avainsanat:

NOS, koulutusohjelma, TPASK

Abstrakti

Toimittajan kommentit

Tässä artikkelissa TPASK-mallia tarkastellaan NOS-näkökulmasta. NOS-laajennus perustellaan opettajilta vaadittavan osaamisen kautta. Artikkeli on julkaistu innovaatiotutkimuslehdessä, jonne se sopii siinä mielessä, että siinä käsitellään muutoksen tutkimuspohjaista aikaansaamista.

Artikkelin tiedot

Artikkeli: Widowati, A., Atun, S., Suryadarma, I., Wiyarsi, A., Setuju, S., & Raduan, A. (2020). Innovative Education Program for Science Preservice Teachers: Technological, Pedagogical, and Science Knowledge -Contextual (TPACK -C) Approach. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 12(11), 83–96.

Viittaukset: Ei viittauksia Google Scholarissa (2021-08-12)

Lisenssi: Avoin, mutta lisenssiä ei ole määritely.

Kokoteksti: https://www.ijicc.net/images/vol12/iss11/121112_Widowati_2020_E_R.pdf

Tiedostolataukset

Julkaistu

2020-12-11