Tulevien luonnontieteiden opettajien innovatiivinen koulutusohjelma
Kontekstuaalinen teknologis-pedagoginen tiedeosaaminen
Avainsanat:
NOS, koulutusohjelma, TPASKAbstrakti
Toimittajan kommentit
Tässä artikkelissa TPASK-mallia tarkastellaan NOS-näkökulmasta. NOS-laajennus perustellaan opettajilta vaadittavan osaamisen kautta. Artikkeli on julkaistu innovaatiotutkimuslehdessä, jonne se sopii siinä mielessä, että siinä käsitellään muutoksen tutkimuspohjaista aikaansaamista.
Artikkelin tiedot
Artikkeli: Widowati, A., Atun, S., Suryadarma, I., Wiyarsi, A., Setuju, S., & Raduan, A. (2020). Innovative Education Program for Science Preservice Teachers: Technological, Pedagogical, and Science Knowledge -Contextual (TPACK -C) Approach. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 12(11), 83–96.
Viittaukset: Ei viittauksia Google Scholarissa (2021-08-12)
Lisenssi: Avoin, mutta lisenssiä ei ole määritely.
Kokoteksti: https://www.ijicc.net/images/vol12/iss11/121112_Widowati_2020_E_R.pdf