Tieto- ja viestintäkteniikan mahdollisuudet ja haasteet tiedekasvatuksessa
Avainsanat:
opettajat, tiedekasvatus, ICT, TPACKAbstrakti
Toimittajan kommentit
Artikkelissa analysoidaan tieto- ja viestintätekniikan käytön mahdollisuuksia ja haasteita tiedekasvatuksessa opettajien teknologis-pedagogisen sisältötieto -mallin (TPACK) avulla. Analyysi sisältää katsauksen aikaisempaan tutkimukseen ja TPACK-mallin ajankohtaisen määrittelyn. Tekijä esittää artikkelissa konkreettisia ehdotuksia opettajien TPACK-osaamisen kehittämiseksi.
Artikkelin tiedot
Artikkeli: Ferk Savec, V. (2017). The opportunities and challenges for ICT in science education. LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education, 5(1), 12–22. https://doi.org/10.31129/LUMAT.5.1.256
Viittaukset: Google Scholar
Lisenssi: CC BY-NC
Kokoteksti: https://doi.org/10.31129/LUMAT.5.1.256